2. Sağlıklı Yaşam Festivali’nin açılışında bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadık.

Geri Dön
Bandırma Ticaret Odası Kadın Girişimciler Kurulu tarafından düzenlenen 2. Sağlıklı Yaşam Festivali’nin açılışında bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadık.   Sağlıklı yaşam bilincinin yaygınlaşmasına katkı sunan, sporun, hareketin, üretimin ve dayanışmanın önemini hatırlatan bu anlamlı organizasyonda emeği geçen başta Bandırma Ticaret Odası Kadın Girişimciler Kurulu olmak üzere tüm paydaşlara teşekkür ediyorum. Üç gün boyunca birbirinden değerli etkinliklere ev sahipliği yapacak Balcı Çamlığımızda gerçekleştirilen festivalimizin kentimize ve bölgemize hayırlı olmasını diliyor, tüm vatandaşlarımızı sağlıklı yaşamın ilham veren atmosferini birlikte yaşamaya davet ediyorum.