23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı, çelenk sunma törenimiz ve çocuklarımızın büyük emekle hazırladığı birbirinden güzel gösterilerle coşku içinde kutladık.
Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği bu anlamlı günde, geleceğimizin teminatı evlatlarımızın heyecanına ve mutluluğuna ortak olmak bizler için büyük bir gururdu.
Gözlerindeki umut, yüzlerindeki tebessüm ve yüreklerindeki sevgiyle yarınlara daha da güvenle bakıyoruz.
Tüm çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun