Sağlık İşleri Müdürlüğümüz tarafından 600 Evler, Paşakent ve 17 Eylül mahallelerimizde düzenlenen Meme Kanseri Farkındalık Seminerleri ile hemşehrilerimizle bir araya geldik.
Erken teşhisin hayat kurtardığını vurguladığımız seminerlerde, meme kanserine karşı bilinçlenmenin önemi, düzenli tarama ve kontroller hakkında bilgilendirmeler yapıldı.
Toplum sağlığını önceleyen çalışmalarımızı sürdürüyor, emeği geçen sağlık çalışanlarımıza ve katılım sağlayan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyoruz.