YKS’nin ikinci oturumunda da öğrencilerimizi ve ailelerini yalnız bırakmadık.
Bandırma Belediyesi olarak sınav sabahında okul önlerinde kurduğumuz stantlarda öğrencilerimize su, meyve suyu ve imalathanemizde hazırladığımız taze poğaçaları ikram ederek sınav heyecanlarını bir nebze olsun paylaşmak istedik.
Emek veren tüm öğrencilerimize gönüllerindeki üniversitelere ulaşmalarını diliyor, fedakârca yanlarında olan ailelerine ve öğretmenlerine teşekkür ediyoruz.
Geleceğimizin aydınlık yarınlarına inancımız tam. Başarılar gençler!