YKS’nin ilk oturumunda geleceği için emek veren tüm öğrencilerimizin ve onları heyecanla bekleyen ailelerimizin yanındaydık.
Bandırma’daki tüm sınav okullarının önünde kurduğumuz stantlarda öğrencilerimize poğaça, meyve suyu ve su ikram ederek bu önemli günde yanlarında olmak istedik.
Sınava giren tüm gençlerimize gönüllerindeki üniversitelere ulaşmalarını diliyor, emek veren ailelerimize ve öğretmenlerimize teşekkür ediyorum. Yolunuz açık, başarılarınız daim olsun.