LGS heyecanını yaşayan öğrencilerimizi ve onları büyük bir umutla bekleyen ailelerimizi okullarımızda ziyaret ederek bu önemli günde yanlarında olduk.
Belediyemiz imalathanesinde özenle hazırladığımız simit ve poğaçaları öğrencilerimize ve ailelerimize ikram ederek, sınav sabahında onların heyecanına ortak olmak, bir nebze de olsa moral vermek istedik.
Geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın gözlerindeki umut ve kararlılık bizlere yarınlara dair güven verdi. Tüm öğrencilerimize gönüllerince sonuçlar almalarını diliyor, fedakâr ailelerimize ve emek veren öğretmenlerimize teşekkür ediyorum.
Yolu açık, şansı bol olsun tüm evlatlarımızın.