Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
açık
açık
açık
açık
1 HAZİRAN DÜNYA SÜT GÜNÜNDE, ANAOKULLARINDAKİ MİNİKLERE BanSüt
Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un önderliğinde başlayan ve “Süt İçmeyen Kalmasın” sloganıyla hayat bulan proje kapsamında, Bandırma Belediyesi’nin tescilli markası BanSüt üretildi ve 2020’den bu yana, 2-4 yaş arası yaklaşık 1.350 çocuğumuza; her ay 4 litre, yıllık yaklaşık 72.000 litre süt adreslere kadar gidilerek teslim ediliyor.
1 Haziran Dünya Süt Günü olması nedeniyle, Bandırma’da bulunan anaokullarındaki yaklaşık 1.573 çocuğumuza, ikişer adet 200 ml BanSüt ikram edildi. Belediye Başkanı Tolga Tosun bu kapsamda önce Ahmet Obalı Anaokulunu daha sonra da Bandırma Belediyesi Zübeyde Hanım Gündüz Bakım ve Kreşini ziyaret ederek, çocuklara süt ikramında bulundu ve Dünya Süt Gününü kutladı.
Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
Yaz sezonunda çalışmalarımız yoğun bir şekilde devam ediyor
Turizm Sezonu Hazırlık Toplantısı’na katıldık
Balcı Çamlığı’nda doğayla iç içe çok güzel bir gün geçirdik.