Balcı Çamlığı’nda doğayla iç içe çok güzel bir gün geçirdik.
açık
açık
az bulutlu
açık
açık
Bandırma’nın Kurtuluş Bayramını yürekten kutluyorum. 19 Mayıs 1919’da Samsun’a çıkan Bandırma Vapuru’yla Kurtuluş Savaşı’nın başlangıcında var olan Bandırma’mız, 17 Eylül 1922’de Ayyıldız Tepe’de atılan son kurşunlarla var olmuştur.
Bu yüzden bu kente aşkla hizmet ediyor ve Bandırmalı olmaktan gurur duyuyorum. Bu güzel vatanı kurtaran, çağdaş bir Cumhuriyet kuran ve bize emanet eden başta Büyük Atatürk olmak üzere Cumhuriyet kadrolarına, tüm şehit ve gazilerimize minnetlerimizi ve şükranlarımızı sunuyoruz.
Balcı Çamlığı’nda doğayla iç içe çok güzel bir gün geçirdik.
Harun Karacan Gençlik ve Spor Merkezimizin yıl sonu defilesinde bir araya geldik.
Kentimizin dört bir yanında çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.
Tatlısu Plajımızda Sezonu Açtık!