ATATÜRK BULVARI ORTA REFÜJÜNDE SULAMA SİSTEMLERİ’NİN KURULUMU BAŞLADI

Loading...

Cuma

açık

26℃

Cumartesi

açık

22℃

Pazar

açık

22℃

Pazartesi

açık

22℃

Salı

açık

22℃

HAVA DURUMU

26℃

ATATÜRK BULVARI ORTA REFÜJÜNDE SULAMA SİSTEMLERİ’NİN KURULUMU BAŞLADI
31 Ocak 2020 Cuma
ATATÜRK BULVARI ORTA REFÜJÜNDE SULAMA SİSTEMLERİ’NİN KURULUMU BAŞLADI   Bandırma Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, Büyükşehir Belediyesi’nin işbirliğiyle Atatürk Bulvarında yenileme çalışmaları devam ediyor.   Özellikle İDO Seferleriyle geçiş güzergahı konumunda olan kentimizin ulaşımında yoğun şekilde kullanılan Atatürk Bulvarı başlayan yenileme çalışmalarıyla kent estetiğine büyük katkı sağlaması amaçlanıyor.   Atatürk Bulvarı orta refüj çalışmalar kapsamında Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri otomatik sulama sistemleri tertibatının kurulumuna devam ediyor. Özel hastane önünden TMO önüne kadar sulama sistemlerinin ve alt yapı çalışmalarının tamamlanması ile ekiplerimiz refüjün peyzaj çalışmalarına başlayacaklarını belirtti.