ANASAYFA

BANDIRMA BELEDİYESİ PERSONELİNE AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ

Loading...

Perşembe

hafif yağmur

14℃

Cuma

hafif yağmur

12℃

Cumartesi

parçalı az bulutlu

12℃

Pazar

açık

12℃

Pazartesi

parçalı az bulutlu

14℃

HAVA DURUMU

14℃

DİĞER HABERLER
Ada içi düzenlemesi
Çınarlı Mahallesi 2188 Ada İçi Düzenlemesi
30 Nisan 2025 Çarşamba
Ada içi düzenlemesi
Yenimahalle 945 Ada İçi Düzenlemesi
30 Nisan 2025 Çarşamba
Ada içi düzenlemesi
Yenimahalle 1015 Ada İçi Düzenlemesi
30 Nisan 2025 Çarşamba
Ada içi düzenlemesi
Yenimahalle 1004 Ada İçi Düzenlemesi
30 Nisan 2025 Çarşamba
Ada içi düzenlemesi
Yenimahalle 1018 Ada İçi Düzenlemesi
29 Nisan 2025 Salı
BANDIRMA BELEDİYESİ PERSONELİNE AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ
08 Haziran 2022 Çarşamba

BANDIRMA BELEDİYESİ PERSONELİNE AFET FARKINDALIK EĞİTİMİ

 

Bandırma Belediyesi doğal afet ve acil durumlarda farkındalık ve sonrasında yapılması gerekenler kapsamında personelini hazır hale getirmek amacıyla kurum içi eğitim faaliyetleri düzenlemeye devam ediyor.

Yıl içinde belirli aralıklarla düzenlenen eğitimlerle alınacak tedbirler konusunda personel bilgilendiriliyor.

Balıkesir İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü eğitmenleri Erbil Bulut ve Ali Osman Tatoğlu tarafından Bandırma Belediyesi Meclis Salonu ve belediye önündeki alanda, Bandırma Belediyesi Yerel Destek Ekiplerinde görevlendirilen çalışanlara

Afet Farkındalık Eğitimi ve Çadır Kurma Eğitimleri verildi.

 

Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un hassasiyetle üzerinde durduğu eğitimlerin ve uygulamaların; genel anlamda eksikleri görmek, yerinde müdahale etmek ve sonrasında hızlı önlemler almak adına oldukça büyük önemi bulunuyor.

 

Eğitime katılan Bandırma Belediye Başkan Yardımcısı İsmail Ay: “Başta deprem olmak üzere ülkemizde sıkça görülen afetlere yönelik olarak afetlerin öncesi, sırası ve sonrasında yapılacak doğru davranışların kazandırılmasında insanlarda bilinç oluşturmak büyük önem taşıyor. Burada eğitim gören çalışma arkadaşlarımızın sayısını arttırmalı, her birimiz bu konuda gereken eğitimleri almalıyız” dedi.