BANDIRMA BELEDİYESİNDEN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE HER SABAH SIMSICAK ÇORBA

Loading...

Çarşamba

açık

25℃

Perşembe

açık

21℃

Cuma

açık

22℃

Cumartesi

açık

22℃

Pazar

açık

23℃

HAVA DURUMU

25℃

BANDIRMA BELEDİYESİNDEN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE HER SABAH SIMSICAK ÇORBA
13 Ocak 2022 Perşembe
Bandırma Belediyesi pandemi nedeniyle ara verdiği, üniversite öğrencilerine ücretsiz sıcak çorba servisine yeniden başladı. Onyedi Eylül Üniversitesi Yerleşkesinde öğrencilerin sevinçle karşıladığı sıcak çorba servisini bugün; Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun ve Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Süleyman Özdemir birlikte yaptılar. Her sabah, üniversite öğrencilerine ücretsiz sunulacak çorba servisi, final sınavları boyunca kütüphane bölümünde akşamları da sürecek.