BANSİAD’IN YENİ BAŞKAN VE YÖNETİMİNDEN NEZAKET ZİYARETİ

Loading...

Çarşamba

açık

25℃

Perşembe

açık

21℃

Cuma

açık

22℃

Cumartesi

açık

22℃

Pazar

açık

22℃

HAVA DURUMU

25℃

BANSİAD’IN YENİ BAŞKAN VE YÖNETİMİNDEN NEZAKET ZİYARETİ
25 Ağustos 2021 Çarşamba
BANSİAD’IN YENİ BAŞKAN VE YÖNETİMİNDEN NEZAKET ZİYARETİ   Geçtiğimiz günlerde yapılan seçimle Bandırma Sanayici ve İş İnsanları Derneği-BANSİAD Başkanlığına seçilen Funda Avcı Dedeoğlu ve yönetim kurulu; Cengiz Küçükköseleci, Ozan Tüm ve Ertan Demirkapı Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’a nezaket ziyaretinde bulundular.   Ortak projeler üretmek ve uygulamak adına fikir birliğine varılan ziyaret sonunda Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun: “Demokrasinin işlediği bir seçim dönemi sonucunda BANSİAD Başkanı olan Funda Avcı Dedeoğlu ve değerli yönetim kurulunu tebrik ediyor, başarılar diliyorum. Birlikte çalışacağımız ortak projelerin güzel Bandırmamıza ve bölgemize ekonomik ve sosyal kazanç getireceğine yürekten inanıyorum” dedi.