BAŞKAN AV. TOLGA TOSUN BELEDİYE ŞANTİYESİNDE İŞÇİLERLE ÖĞLEN YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ

Loading...

Cuma

açık

28℃

Cumartesi

açık

22℃

Pazar

açık

22℃

Pazartesi

açık

22℃

Salı

açık

22℃

HAVA DURUMU

28℃

BAŞKAN AV. TOLGA TOSUN BELEDİYE ŞANTİYESİNDE İŞÇİLERLE ÖĞLEN YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ
12 Kasım 2019 Salı
BAŞKAN AV. TOLGA TOSUN BELEDİYE ŞANTİYESİNDE İŞÇİLERLE ÖĞLEN YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİ   Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun ve Belediye Başkan Yardımcısı Metin Ok, öğle yemeğinde Bandırma Belediyesi Şantiyesindeki emekçi arkadaşlarımızla buluştular.   Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun: "Bandırma için hizmetimizle birleştiğimiz emekçilerimizle sohbet ettik. Daha güzel bir Bandırma için birlikte çalışmaya devam edeceğiz" dedi.