BAŞKAN AV. TOLGA TOSUN DURSUNBEYLİLER İLE KAHVALTIDA BİR ARAYA GELDİ

Loading...

Cuma

açık

26℃

Cumartesi

açık

22℃

Pazar

açık

22℃

Pazartesi

açık

22℃

Salı

açık

22℃

HAVA DURUMU

26℃

BAŞKAN AV. TOLGA TOSUN DURSUNBEYLİLER İLE KAHVALTIDA BİR ARAYA GELDİ
27 Ocak 2020 Pazartesi
BAŞKAN AV. TOLGA TOSUN DURSUNBEYLİLER İLE KAHVALTIDA BİR ARAYA GELDİ   Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun, CHP İlçe Başkanı Selim Panç, Belediye Meclis Üyesi Hüseyin Koçyiğit, Güney Marmara Dursunbeyliler Derneği Başkanı İsmet Demiraslan’ın daveti üzerine Dursunbeyliler derneğinde düzenlenen kahvaltı organizasyonuna katıldı.   Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun kahvaltı sonrasında vatandaşlarla sohbet edip sorunlarını dinledi.   Kahvaltıdan sonra konuşan Başkan Av. Tolga Tosun: “Kahvaltı organizasyonuna dernek olarak beni davet ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Bandırma’da yaşayan Dursunbeyli vatandaşlarımızın bugüne kadar Bandırmamıza çok büyük katkıları olmuştur. Bandırma Belediyesi olarak tüm dernek ve sivil toplum kuruluşlarımızın fikirlerini alarak çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz. Sorunların çözümü noktasında Belediye olarak imkanlarımız ölçüsünde var gücümüzle çalışıp herkese dokunmaya çalışıyoruz” dedi.