Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
açık
açık
açık
açık
BAŞKAN TOLGA TOSUN ÇALIŞMALARI DENETLEDİ
Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun, Bandırma’da yapımı devam eden çalışmaları yerinde inceleyerek ilgili birim müdürlerinden bilgi aldı. Yapımına kısa süre önce başlanan ve bittiğinde Bandırma’nın eşsiz manzarasını gözler önüne serecek olan Paşabayır’daki Seyir Terası, TMO önünde çalışmaları devam eden ve bittiğinde trafik güvenliği ve kolaylığı sağlayacak olan Liman Kavşağı, yapılan yenilik ve değişikliklerin civar esnaf ve vatandaşlardan yoğun ilgi ve memnuniyet gördüğü Kemal Özal Caddesi, Küçük Sanayi Sitesi esnafları, müşterileri ve ziyaretçilerini oldukça memnun eden dalçık projesini de yerinde inceleyen Başkan Tolga Tosun’a vatandaşlar ve esnaflar teşekkür ederek memnuniyetlerini dile getirdiler.
Yaptığı denetimler sonrası Belediye Başkanı Tolga Tosun: “Yapım süreci devam eden; Paşabayır Seyir Terası, TMO önündeki Liman Kavşağı, Kemal Özal Caddesi ve Küçük Sanayi Bölgesi Dalçık alanını ziyaret ederek çalışmalar hakkında ilgili birim müdürlerimizden bilgi aldım. Kemal Özal Caddesinde yaptığımız yenilikler için esnaf ve vatandaşlarımızın bizzat teşekkürleri, gösterdikleri memnuniyet çalışma şevkimizi daha çok arttırdı. Küçük Sanayi önündeki Dalçık alanda asfaltlama çalışmalarımız, çevre düzenlemelerimiz ve ışıklandırma çalışmalarımızı kısa sürede tamamlayacak, halkımızın kullanımına sunacağız” dedi.
Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
Yaz sezonunda çalışmalarımız yoğun bir şekilde devam ediyor
Turizm Sezonu Hazırlık Toplantısı’na katıldık
Balcı Çamlığı’nda doğayla iç içe çok güzel bir gün geçirdik.