ANASAYFA

ÇÖZÜMÜN ADRESİ “ÇAĞRI MERKEZİ”

Loading...

Çarşamba

açık

4℃

Perşembe

parçalı bulutlu

10℃

Cuma

kapalı

10℃

Cumartesi

parçalı bulutlu

11℃

HAVA DURUMU

4℃

DİĞER HABERLER
Ada içi düzenlemesi
Ayyıldız Mahallesi 896 Ada İçi Düzenlemesi
03 Aralık 2025 Çarşamba
Ada içi düzenlemesi
Çınarlı Mahallesi 2172 Ada İçi Düzenlemesi
03 Aralık 2025 Çarşamba
Duyurular
KİRALAMA 2. İHALE
01 Aralık 2025 Pazartesi
Ada içi düzenlemesi
Sunullah Mahallesi 373 Ada İçi Düzenlemesi
19 Kasım 2025 Çarşamba
Ada içi düzenlemesi
Hacıyusuf Mahallesi 192 Ada İçi Düzenlemesi
19 Kasım 2025 Çarşamba
ÇÖZÜMÜN ADRESİ “ÇAĞRI MERKEZİ”
23 Aralık 2022 Cuma

Bandırma Belediyesi tarafından hizmet taleplerini en hızlı şekilde yanıtlamak ve çözüme kavuşturmak amacıyla, 1 Mart 2022 tarihinde hizmete alınan “Çağrı Merkezi” kurulduğu günden bu yana 47.932 çağrıyı yanıtladı. Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un talimatıyla, çağın gelişen teknolojisini en faydalı şekilde kullanmak, bu amaçla hizmet taleplerini en kısa sürede yanıtlamak ve çözüme kavuşturmak amacıyla hizmete alınan “Çağrı Merkezi” vatandaşın yanında olmaya devam ediyor.  Vatandaşla en kaliteli ve en hızlı iletişimin kurulabilmesi noktasında, Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un özellikle üzerinde durduğu “Çağrı Merkezi” kurulduğu günden bu yana 47.932 çağrıyı yanıtladı ve 13.578 başvuru aldı. Çağrı Merkezi, toplam 61.510 kez vatandaşın çözüm arama noktasındaki iletişim tercihi oldu.

Bandırma Belediyesine ait 538 097 00 00 numaralı WhatsApp hattı, haftanın 7 günü hizmet veren 444 7 105 numaralı çağrı merkezi veya sosyal medya hesapları üzerinden diledikleri yolla iletişime geçebilen vatandaşların istek, öneri ve şikayetleri tek bir havuzda toplanıp en doğru birime yönlendiriliyor ve çözüm yolları ivedilikle bulunuyor.