Tatlısu Plajımızda Sezonu Açtık!
açık
açık
açık
açık
Daha Temiz Bir Bandırma için hep birlikte sahadaydık. 🌱
Bandırma Belediyesi olarak; TEMA Vakfı Bandırma İlçe Sorumluluğu iş birliğiyle kent genelinde kapsamlı bir temizlik seferberliği gerçekleştirdik.
Üniversite öğrencilerimizinde gönüllü katılımıyla yapılan çalışmalarda, kısa sürede 250 poşet atık toplanarak doğadan yaklaşık 7,5 ton çöp temizlendi.
Bu anlamlı etkinlik; çevre kirliliğinin boyutlarını bir kez daha gözler önüne sererken, dayanışma ve farkındalığın gücünü de ortaya koydu.
Geleceğimiz için emek veren tüm gönüllülere, üniversiteli gençlerimize ve paydaş kurumlarımıza yürekten teşekkür ediyoruz.
Temiz bir Bandırma için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. 💚🌍
Tatlısu Plajımızda Sezonu Açtık!
Bandırma’nın her noktasında çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.
Her bir eser, kursiyerlerimizin hayal gücünü, azmini ve alın terini yansıtıyor.
Bandırma Sağlıklı Yaşam Festivali kapsamında gün boyu düzenlenen etkinliklerle eğlendik