Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
açık
açık
az bulutlu
açık
açık
Balıkesir Sındırgı merkezli 6,1 büyüklüğündeki depremin ardından Bandırmamızda herhangi bir yıkım, can kaybı ya da hasar söz konusu değildir.
Artçı sarsıntılar devam etmekte olup, resmi açıklamalara itibar edilmesini önemle rica ediyorum.
AFAD’ın talebi üzerine 15 kişilik Bandırma Belediyesi Arama Kurtarma Ekibimizi Sındırgı’ya gönderiyoruz.
Ayrıca, 911 Arama Kurtarma Ekibi’ne de 1 araç tahsis ettik.
Deprem bölgesinde yaşayan bir kent olarak her zaman hazırlıklı olmalı, tedbiri elden bırakmamalıyız.
Arama kurtarma ekibimizle teyakkuz halindeyiz, AFAD ile sürekli iletişim içerisindeyiz.
Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
Yaz sezonunda çalışmalarımız yoğun bir şekilde devam ediyor
Turizm Sezonu Hazırlık Toplantısı’na katıldık
Balcı Çamlığı’nda doğayla iç içe çok güzel bir gün geçirdik.