İÇİŞLERİ BAKANLIĞI E-BELEDİYE BİLGİ SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI.

Loading...

Cuma

açık

26℃

Cumartesi

açık

22℃

Pazar

açık

22℃

Pazartesi

açık

22℃

Salı

açık

22℃

HAVA DURUMU

26℃

İÇİŞLERİ BAKANLIĞI E-BELEDİYE BİLGİ SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI.
23 Ocak 2020 Perşembe
İÇİŞLERİ BAKANLIĞI E-BELEDİYE BİLGİ SİSTEMİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI   Bandırma Belediye Başkan Yardımcısı Metin Ok, Bilgi İşlem Müdürlüğü, Yazı İşleri Müdürlüğü ve Büyükşehir Bilgi İşlem Daire Başkanlığı personeli ile İçişleri Bakanlığı e-Belediye bilgi sistemi hakkında toplantı yapıldı.   Toplantıda Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı personeli sisteme geçiş işlemleri ve kullanımı ile ilgili bilgi aktardılar.   Toplantı sonucunda Belediyedeki tüm personele gerekli eğitimlerin verilmesinden sonra, İçişleri Bakanlığı e-Belediye bilgi sistemlerine geçilmesi planlanıyor.