Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
açık
açık
açık
açık
açık
Cumhuriyetimizin kurucusu, Türk Devrimlerinin öncüsü, Büyük Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün, aramızdan ayrılışının 86. yılında, saygı, sevgi ve şükranla anıyorum. “Büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir” diyen ve arkasında yas değil, şanlı bir destan, genç ve çağdaş bir Cumhuriyet bırakan Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’e ve emanetine olan güvenimizi tazeliyor ve bu güveni hiç aklımızdan çıkarmadan ülkemiz için canla başla çalışıyoruz. Aklın ve bilimin rehberliğini kabul etmiş manevi mirasçıları olarak bizler, ülkemizi bugün içinde bulunduğu durumdan hızla çıkararak, Atatürk'ün gösterdiği yolda devam etmesi için doğruluktan, adaletten, demokrasiden ve eşitlikten vazgeçmeden yürüyeceğimize bir kez daha söz veriyoruz. Büyük eserin, demokratik, laik ve sosyal hukuk devleti olan Türkiye Cumhuriyeti sonsuza kadar bağımsız ve özgür yaşayacaktır.
Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
Yaz sezonunda çalışmalarımız yoğun bir şekilde devam ediyor
Turizm Sezonu Hazırlık Toplantısı’na katıldık
Balcı Çamlığı’nda doğayla iç içe çok güzel bir gün geçirdik.