Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
az bulutlu
az bulutlu
açık
açık
açık
Nisan ayı olağan meclis toplantımızı gerçekleştirdik. Aynı zamanda göreve gelişimizin birinci yıl dönümünde, 2024 yılı faaliyet raporumuzu siz değerli meclis üyelerimizin ve kamuoyunun bilgisine sunduk. Geride bıraktığımız bir yılda; şeffaflık, katılımcılık ve halkçı belediyecilik anlayışıyla Bandırma’mıza hizmet ediyoruz. Bu süreçte emek veren tüm çalışma arkadaşlarıma, yapıcı katkılarıyla meclis çalışmalarımıza değer katan kıymetli meclis üyelerimize ve bize her daim güvenen, destek olan hemşehrilerimize yürekten teşekkür ediyorum. Daha gidecek çok yolumuz, birlikte başaracağımız çok işimiz var. Bandırma için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.
Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
Yaz sezonunda çalışmalarımız yoğun bir şekilde devam ediyor
Turizm Sezonu Hazırlık Toplantısı’na katıldık
Balcı Çamlığı’nda doğayla iç içe çok güzel bir gün geçirdik.