Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
açık
açık
açık
açık
SANAYİ ESNAFININ 20 YILLIK HASRETİ SONA ERİYOR: DALÇIK TAMAMLANIYOR
Bandırma Küçük Sanayi Sitesine gelen ve çıkan araçların zaman zaman oluşturduğu yoğunluk önemli vakit kayıplarının yanı sıra çeşitli kazalara da neden oluyordu. Sanayi esnafları her dönem belediye başkanlarından bu bölgeye trafiği rahatlatacak bir çalışma yapılmasını talep etmişlerdi. Tolga Başkandan da aynı talepte bulunan Bandırma Küçük Sanayi Sitesi esnaflarının yüzünü güldürecek çalışmalarda son aşamaya gelindi.
Sanayi esnaflarının gönlünü, trafiğin de yoğunluğunu ferahlatacak dalçık projesi, bir sonraki pazartesi gününden itibaren kullanıma hazır olacak. Çalışmalarda gelinen son aşamayı yerinde inceleyen Belediye Başkanı Tolga Tosun, dalçık projesiyle ilgili olarak: “Bandırma Küçük Sanayi Sitesi esnaflarımızın, geçtiğimiz dört dönem boyunca yineledikleri ama sonuç alamadıkları bir talepleri vardı. Göreve gelir gelmez hemen plan ve projesini hazırladık, bölgede gereken kamulaştırmalarımızı yaptık ve artık çalışmalarımızda son aşamaya geldik. Etrafındaki yeşillendirmeler, iç ve dış aydınlatmaları, trafiği rahatlatacak güvenli geçiş avantajıyla Küçük Sanayi Sitesi Dalçık; en geç 1 Ağustos’ta yani haftaya bugün hizmetinizde. Şimdiden sanayi esnaflarımıza ve tüm Bandırma’ya hayırlı olsun” dedi.
Üreten, paylaşan ve kentimizin kültür-sanat yaşamına değer katan herkesi yürekten kutluyorum.
Yaz sezonunda çalışmalarımız yoğun bir şekilde devam ediyor
Turizm Sezonu Hazırlık Toplantısı’na katıldık
Balcı Çamlığı’nda doğayla iç içe çok güzel bir gün geçirdik.