SANAYİ SİTESİNDE KOT DÜZENLEME ÇALIŞMALARINDA SON AŞAMAYA GELİNDİ

Loading...

Cuma

açık

28℃

Cumartesi

açık

22℃

Pazar

açık

22℃

Pazartesi

açık

22℃

Salı

açık

22℃

HAVA DURUMU

28℃

SANAYİ SİTESİNDE KOT DÜZENLEME ÇALIŞMALARINDA SON AŞAMAYA GELİNDİ
06 Kasım 2019 Çarşamba
SANAYİ SİTESİNDE KOT DÜZENLEME ÇALIŞMALARINDA SON AŞAMAYA GELİNDİ Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun, Fen İşleri Müdürü Ufuk Tokbay ile birlikte Belediye ekiplerin Sanayi Sitesinde yapılan kot düzenleme çalışmalarını yerinde inceledi. Küçük Sanayi Esnafının talebi üzerine başlatılan çalışmaların son aşamaya gelmesiyle yoğun yağışlarda yaşanması muhtemel ani su baskınlarının da önüne geçilecek. Bandırma Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerince geçtiğimiz ay başlatılan çalışmaların son aşamasını yerinde inceleyen Başkan Tolga Tosun, işletme sahipleriyle bir araya gelerek görüş alış verişinde bulundu. Başkan Tolga Tosun: “ Esnafımızdan gelen talepler üzerine geçtiğimiz ay başlattığımız çalışmalarımızda kısa sürede son aşamaya gelindi. Kot düzenleme çalışmalarımızla birlikte bu alanda yaşanan aşırı yağışların neden olduğu olumsuzlukların da önüne geçilecek” dedi.