ŞEHİTLERİMİZİN AZİZ HATIRALARI YAD EDİLDİ

Loading...

Cuma

açık

23℃

Cumartesi

açık

22℃

Pazar

açık

22℃

Pazartesi

açık

22℃

HAVA DURUMU

23℃

ŞEHİTLERİMİZİN AZİZ HATIRALARI YAD EDİLDİ
30 Temmuz 2020 Perşembe
Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun, Kurban Bayramı münasebetiyle Şehitlikte düzenlenen anma programında yer aldı. İlk olarak okunan duaların ardından Şehitlerimizin kabirlerine karanfil bırakıldı. Başkan Tolga Tosun törenle ilgili olarak: “Bizlerin Bayramlarımızı özgürce yaşayabilmemizi sağlayan Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve Silah Arkadaşları olmak üzere tüm şehitlerimizi minnet ve rahmetle anıyor, gazilerimize uzun ve güzel ömürler diliyorum” dedi.