TAŞ KIRMA TESİSİ TEKRARDAN FAALİYETE GİRECEK

Loading...

Cuma

açık

22℃

Cumartesi

açık

22℃

Pazar

açık

22℃

Pazartesi

açık

22℃

HAVA DURUMU

22℃

TAŞ KIRMA TESİSİ TEKRARDAN FAALİYETE GİRECEK
22 Nisan 2020 Çarşamba
Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun, Belediye Şantiyesinde kullanılmayan taş kırma tesisini inceleyerek konu ile ilgili açıklama yaptı.   İncelemeler sırasında konuşan Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun: “Yaklaşık on yıldır kullanılmayan taş kırma tesisimizi belediyemizin tamir ekibinin emeği ve düşük parça maliyetiyle tekrar faaliyete alacağız. Sokaklardan sökülen asfalt ve parkeler burada kırılarak dolgu malzemesi olarak tekrar kullanılabilecek. Böylece hem atık oluşturmamış olacağız hem de daha uygun maliyete geri dönüşüme kazandırmış olacağız” dedi.