ANASAYFA

ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜ

Loading...

Perşembe

az bulutlu

15℃

Cuma

az bulutlu

15℃

Cumartesi

hafif yağmur

13℃

Pazar

hafif yağmur

14℃

Pazartesi

açık

12℃

HAVA DURUMU

15℃

ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜ

MÜDÜRLÜK HAKKINDA

Özel Kalem MüdürlüğüÖzel Kalem Müdürlüğü’nün organizasyon yapısı aşağıdaki görevlilerden oluşmaktadır.

    Özel Kalem Müdürü, Sekreter, Nikah Memurları, Evrak Kayıt Görevlisi, Makam Şoförleri ve Yardımcı Personeller

Özel Kalem Müdürlüğü’nün görev, yetki ve sorumlulukları aşağıda belirtilmiştir:

    Başkanlık Makamının protokol iş ve işlemlerini düzenlemek ve yürütmek, Başkanlık Makamının resmi ve özel haberleşmelerini yürütmek, Temsil ağırlama tören iş ve işlemlerini planlamak, koordine etmek, Başkanlık makamına gelen sözlü ya da yazılı talepleri, randevuları, günlük olarak takip etmek, Belediye Başkanı ile görüşme talebinde bulunan diğer kuruluşlarla ve vatandaşlarla ilişkilerini koordine etmek, vatandaşlar, kurum ve kuruluşlardan gelen randevu talepleri doğrultusunda Belediye Başkanı ile görüşmelerini planlamak, Başkanlık makamının özel, resmi ve gizlilik taşıyan yazışmalarının yapılıp, takip edilmesini sonuçlandırılmasını sağlamak, Başkanlık emri ile ilgili müdürlükler, kurum ve kuruluşlarla ilişki kurmak ve işbirliği yapmak, Başkanlıkça istenilen belge ve bilgileri birimlerden temin ederek sunmak, Belediye başkanının yaptığı seyahatlerle ilgili iş ve işlemleri ve yazışmaları yapmak, Resmi ve özel tebrik, teşekkür, gibi konularda mektup ve telgrafların hazırlanması, Anma ve tören gerektiren özel günlere ilişkin faaliyetlerin protokol işlerinin yürütülmesini sağlamak, Vatandaşlar, kurum ve kuruluşlar tarafından yazılı, sözlü veya e-posta ile Başkanlık Makamına intikal ettirilen mektup, talep ve şikâyetlerin çözüme kavuşturulmasında, dilekçeleri değerlendirip ilgili birimlere aktarılarak takibinin yapılması sağlamak, sonuçlarını takip etmek, sonuçları hakkında makama bilgi vermek, Başkanlık sekretaryasını düzenleyerek Belediye Başkanı’nın görüşme ve kabullerine ait hizmetleri yürütmek,